e-vocación

SETEMBRE

Desperta el seu potencial

Tots portem un petit geni dins

Cada dia escolten les teues lliçons futurs dissenyadors de moda, físics teòrics, doctors o alumnes que tindran qualsevol altra professió que ni tan sols encara està inventada.

Per a traure el geni que porten dins, només calen dues coses: conéixer els seus punts forts i tindre una persona que crega en ells.

Conta’ns-ho

Utilitza la imaginació i mira els teus alumnes… Què podria inventar algun d’ells en el futur?

Participa-hi i guanya

Experiències per a dues persones

T’agradaria guanyar una experiència per a dues persones?

Escriu els teus comentaris en el propòsit que preferisques i participa en els nostres sortejos de centenars d’experiències.

La vuelta al cole está llena de sorpresas y curiosidades que los niños han ido aprendiendo por si solos, a través del descubrimiento y de la observación directa. Una de las propuestas de inicio de curso fue un «Brain Storming» sobre todo aquello que tenían duda y habían aprendido a lo largo del verano. Al final conseguimos crear nuestra propia playa diferenciando entre distintos tipos de formaciones, animales marinos, arenas... Esto ocurrió el pasado año 2018 en un aula integrada de Infantil.

Maria Crespo Hernandez

Colegio Santa María de la Esperanza, Pina de Ebro

Si yo fuera inventor inventaría... ¡El potencial de los alumnos!.

Soledad de Pedro Raez

CEIP Winston Churchill , Madrid

Mi propósito del año es incluir la creatividad y expresión plástica en las sesiones de psicomotricidad, como vía de expresión de las vivencias realizadas durante la sesión.

Natalia Pomares Herrera

CEI Sant Francesc, Palma